CHRYSLER 300C
DODGE Challenger 392 Hemi, R/T, R/T Plus, RT, SE, Shaker, SRT 392, Hellcat, SRT, SXT (2008 - )
DODGE Charger R/T, R/T Road Track, R/T Scat Pack, RT Max, RT RT MAX, SE Rallye, SRT 392, SRT Hellcat, SXT Rallye, SXT Plus Rallye (2005 - )
DODGE Magnum LX1, SRT (2004 - 2009)
ORAZ INNE...
Prosimy o sprawdzenie grubości dystansu.
- PRODUKT ZE WZMACNIANEGO ALUMINIUM.
- DOBRZE WYWAŻONE (TYPOWO 1 ROZSTAW), LEKKIE.
- DYSTANSE NIE SĄ LAKIEROWANE, CO WPŁYWA NA ICH LEPSZĄ KALIBRACJĘ.
- WTŁOCZONE W DYSTANSE SZPILKI Z WYSOKIEJ KLASY STALI ( STOP 10,9)
- PROSTY MONTAŻ: DYSTANSE DOKRĘCANE DO PIASTY NAKRĘTKAMI ZAWARTYMI W KOMPLECIE (10 sztuk nakrętek z szerokim kołnierzem 22mm i wysokości 16mm ). FELGA DOKRĘCANA JEST ORYGINALNYMI NAKRĘTKAMI DO DYSTANSÓW. DZIĘKI ODPOWIEDNIEJ GŁĘBOKOŚCI OTWORÓW W DYSTANSIE NA ORYGINALNE SZPILKI , NIE JEST WYMAGANA ICH WYMIANA.
GRUBOŚĆ DYSTANSU: 22mm
ŚREDNICA DYSTANSU: 150mm
GŁĘBOKOŚĆ WEWNĘTRZNA DYSTANSU (NA KOŁNIERZ PIASTY): 22mm
GRUBOŚĆ KOŁNIERZA: 3mm
DŁUGOŚĆ KOŁNIERZA: 10mm (Z LEKKIM PODTOCZENIEM)
GWINT SZPILKI: M14x1,5
DŁUGOŚĆ GWINTU / SZPILKI: 33mm
Waga 2szt. z 10szt. nakrętek : ok. 1991g
DYSTANSE NIE STANOWIĄ ORYGINALNEGO WYPOSAŻENIA AUTA. PRZED ZAŁOŻENIEM, PROSIMY O SPRAWDZENIE CZY DYSTANS DOLEGA DOKŁADNIE DO POWIERZCHNI PIASTY ORAZ FELGI. MIĘDZY TYMI POWIERZCHNIAMI NIE POWINNO BYĆ SZCZELIN. FELGA POWINNA OPIERAĆ SIĘ STABILNIE W KAŻDYM MIEJSCU.
PRZED DOKRĘCENIEM PROSIMY O SPRAWDZENIE CZY GRUBOŚĆ ORAZ INNE PARAMETRY SĄ ZGODNE Z ZAMIERZONYM EFEKTEM.
CENA DOTYCZY: 2 SZT. DYSTANSÓW (GRUBOŚĆ 22mm) + 10 SZT. NAKRĘTEK PRZELOTOWYCH DO DOKRĘCENIA DYSTANSÓW